ديدار اعضاءشوراي اسلامي يزد با استاندار

استاندار يزد :ما حق معطل كردن مردم را نداريم و تعهد داريم كه اولويت خود را در خدمتگزاري به مردم صرف كنيم 

محمد فقيه خراساني امروز در ديدار استاندار يزد افزود: حتي مسئولان كشور آن ارزشي را كه بايد بدهند، نمي‌دهند و موقعيت و جايگاه شوراها براي مردم و مسئولان شناخته شده نيست.
وي اذعان داشت: اگر اعضاي شوراي شهر، منتخب مردم هستند، دوست داريم كه حداقل مسئولان براي اعضاي شورا ارزش قائل باشند.
فقيه خراساني با اشاره به اين كه سيستم‌هاي مالي و اداري شهرداري‌ها بايد دگرگون شود، اظهار داشت:‌ شهرداري نياز به حضور نيروهاي متخصص دارد

اين عضو شورا در ادامه با انتقاد از برخي مسئولان در عدم همكاري با اعضاي شوراي شهر يزد گفت:‌ مردم همه گونه انتظاري از شورا دارند ولي خيلي از مسئولان استان يزد براي اعضاي شورا شهر ارزش قائل نيستند.
محسن ابوترابي عضو ديگر شوراي شهر يزد اظهار داشت: شهر يزد از نظر روشنايي خيلي مشكل دارد كه در اين مورد بايد برنامه‌ جدي صورت بگيرد همچنين برخي مناطق يزد جزو مناطق محروم هستند مانند ‌حسن آباد كه توجه جدي مسئولان را مي‌طلبد.
ناصر پارسائيان عضو شوراي شهر يزد هم گفت:‌ مسئولان استان تعامل جدي با شورا ندارند و بايد بدانند ما انتصابي نيستيم بلكه انتخابي مردم هستيم.
پارسائيان اظهار داشت: صنعت استان در وضعيت بحراني به سر مي‌برد كه بايد در اين‌باره برنامه‌ريزي اساسي صورت گيرد.
حميده وزيري عضو شورا، از افزايش بيماران سرطاني و همچنين از افزايش اعتياد در بين جوانان شهر يزد انتقاد كرد.
عزت يادگار عضو شورا، مجهز نبودن مراكز بهداشتي شهر يزد را يادآور شد.
منصور قياسي عضو شورا نيز خواستار و توجه جدي مسئولان به مسائل فرهنگي شد.
در ادامه مرتضي شايق شهردار يزد گفت: وضعيت شهرداري‌ها در كل كشور وضعيت نابساماني به خود گرفته است. در حالي كه 60 درصد كل كشور را شهرداري‌ها اداره مي‌كنند و هيئت دولت و مجلس جايگاهي ندارند.
وي تأكيد كرد: اگر دولت مي‌خواهد وضعيت و مديريت شهري سر و سامان بگيرد بايد به شهرداري توجه جدي بكند.
ابوالقاسم عاصي استاندار يزد هم در اين جلسه با اشاره به اين كه هدف دولت نهم خدمتگزاري صادقانه به مردم است، اظهار داشت:‌ ما حق معطل كردن مردم را نداريم و تعهد داريم كه اولويت خود را در خدمتگزاري به مردم صرف كنيم.
وي گفت: انتظارات مردم به حق است و ما نمي‌توانيم به سادگي از كنار آن‌ها بگذريم، بنابراين بايد با تمام تلاش در پايداري نظام و مردم انقلابي ايران كوشش كنيم

يزد فردا                                                                                  فارس
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا